Pomagamy lekarzom zdobyć nowych pacjentów, nawet jeśli nie mają doświadczenia lub mają mało pacjentów w innych przychodniach.

Stawiamy na dobrych lekarzy i dobry personel medyczny.

Jestem lekarzem, moim marzeniem było posiadanie własnej przychodni,która zatrudniać będzie wysokiej klasy specjalistów. Nie jest jednak łatwo znaleźć odpowiednie i chętne do współpracy osoby. Wiele z nich nie spełnia moich oczekiwań lub boi się zmian.

Jeden z lekarzy u mnie przyjmujących pracował „na akord” w jednej z łódzkich przychodni. Miał zarezerwowany czas, przyjmował w określonych godzinach i miał płacone od pacjenta, który umówił się tego dnia na wizytę. Rano dostawał informację ilu ma pacjentów. Najczęściej zapisany był jeden lub dwóch i po wizytach lekarz wychodził do domu. Wielokrotnie zdarzyło się, że jak dojechał do domu dostawał telefon z poradni, że właśnie umówił się ktoś jeszcze i musi za 30min być z powrotem. Tracił nerwy i czas, który mógłby poświęcić rodzinie. Próbował uzgadniać, aby po wyjściu z poradni już nie umawiali mu pacjentów, ale taka była umowa: miał określony czas zarezerwowany na przychodnię i nikogo nie obchodziło, że już wyszedł i musi wracać. Czuł się sfrustrowany, jak mały nic nieznaczący trybik w wielkiej maszynie, w szczególności, że większości pacjentów było obojętne czy przyjdą do niego czy do innego lekarza. Chciał coś zmienić, ale obawiał się czy zmiana wyjdzie na dobre jemu i jego pacjentom, miał bowiem mimo wszystko kilkoro stałych pacjentów.

Przychodnia go nie promowała – promowała siebie – interesował „Ją” tylko Jego tytuł lekarski. Od dłuższego czasu nie podobało mu się to, ale… nie wiedział czy gdzieś indziej będzie lepiej.

Pełen obaw przyjął moją ofertę. Początki nie były spektakularne, ale po krótkim czasie kalendarz jego wizyt zaczął się zapełniać. Duży wpływ na to miała promocja, reklama i indywidualne podejście do jego cech. Elastyczny sposób rejestracji sprawił natomiast, że nie traci już cennego czasu bowiem, jak wyjdzie z przychodni, to go nie ma i już.

W naszej ostatniej rozmowie przyznał, że jest zadowolony ze zmiany.

Jeśli Ty albo koledzy lub koleżanki po fachu szukają miejsca, gdzie w przyjaznej atmosferze można przyjmować pacjentów, to proszę czytać dalej.

Otrzymasz Jasne Warunki Współpracy.

Strona poświęcona Państwa specjalizacji.

Stworzymy stronę, którą będziemy reklamować, aby skierować do Państwa nowych pacjentów. Poprosimy Państwa o informacje, dzięki którym pacjenci, którzy będą szukać lekarza w państwa specjalizacji, przyjdą właśnie do tutaj. Oprócz tego na stronie będzie…

Grafik wizyt oraz możliwość zapisania się przez Internet.

Na stronie będzie czytelny grafik, w jakie dni i w jakich godzinach Państwo przyjmują w Centrum Medycznym La Vida i jaki jest czas przewidziany dla jednego pacjenta. Będzie to sztywny grafik, ten sam dzień i godziny, ale mimo tego…

Dopasowujemy się do zmiany grafiku i działamy elastycznie.

Jeśli będą Państwo chciał przyjmować jednorazowo w innym terminie (np. z powodu dyżuru pasuje Państwu przyjąć pacjentów w inny dzień lub planuja wyjazd, to jeśli tylko będzie wolny gabinet to nie będzie problemu). Także jeśli zadzwoni pacjent, który będzie wymagał pilnej konsultacji, a kolejna wizyta będzie dopiero w następnym tygodniu to zanim mu odmówimy to zadzwonimy i dowiemy się czy na pewno nie da rady go przyjąć. Każdy taki pacjent to często pacjent na lata, dlatego staramy się podejść elastycznie.

Dbamy, aby pacjent nie zapomniał o wyznaczonym terminie wizyty.

Pacjenci, którzy zapiszą się u Nas na wizytę otrzymują przypomnienie o wizycie przez e-mail oraz, jeden dzień przed wizytą, SMS-em. W razie wątpliwości czy jakiś pacjent dotrze na wizytę wykonujemy do niego telefon w celu potwierdzenia wizyty.

Staramy się, aby nie było „okienek” podczas przyjmowania pacjentów.

Z doświadczenia wiemy, że mimo przypomnień i nawet po potwierdzeniu wizyty kilku pacjentów nie przychodzi. Dlatego nasze rejestratorki zapisują jednego, dwóch pacjentów więcej w zależności od naszych ustaleń, więc nawet jeśli ktoś nie przyjdzie, w czasie, w którym Państwo przyjmujecie nie będzie okienek i poczucia straty czasu w oczekiwaniu na kolejnego pacjenta.

Wiesz ilu będzie pacjentów następnego dnia.

W przeddzień Państwa pracy napiszemy SMS’a ilu jest zapisanych pacjentów i, na którą godzinę jest pierwszy pacjent. Jeśli zdarzyłoby się, że nie otrzymają Państwo od nas takiej informacji (jesteśmy tylko ludźmi) to można sprawdzić w Internecie ile jest osób i, o której będzie pierwszy pacjent.

Długość wizyt dopasowywana dynamicznie.

Jeśli na początku umówimy się na wizyty po 30min, ale okaże się, że wystarczy wizyta 20- minutowa, to możemy w każdej chwili to zmienić i dostosować długość wizyty do potrzeb. Również w sytuacji, jeśli mają Państwa dwie usługi o różnej długości (np. wizyta i USG genetyczne, które wymaga dłuższego czasu) to dopasujemy tak grafik, aby wizyta trwała odpowiednio długo. Działamy dynamicznie z korzyścią dla wszystkich stron.


Pozyskujemy Nowych Pacjentów

Reklama jako źródło pacjentów.

Reklamę tworzymy dynamicznie, wielokierunkowo i cały czas nad nią pracujemy. Dbamy zarówno o to, abyśmy zdobywali nowych pacjentów jak również, aby wracali do nas pacjenci, którzy już odwiedzili naszą Przychodnię.

Stosujemy dużo źródeł reklamy, od ulotek przez plakaty i banery reklamowe oraz reklamę w Internecie. Ty się znasz na leczeniu pacjentow, my na tym jak ich do Ciebie sprowadzić.

Dynamiczna reklama ukierunkowana na pacjenta.

Przekonaliśmy się, że najlepszą reklamą jest Internet, dlatego skupiamy się na tym źródle. Stosujemy zarówno reklamę stałą, jak i eventową. Korzystamy z wielu źródeł i sprawdzamy, które będzie najlepsze w Pana przypadku.

Piszemy artykuły tematyczne.

Stale powiększamy bazę artykułów poświęconych tematom medycznym na naszej stronie. Artykuły to świetny sposób pozyskiwania pacjentów.

Strona specjalnie dla Ciebie.

Nasz specjalista od reklamy uzgodni z Państwem zawartość strony www dotyczącej Państwa osoby i specjalizacji. Powie, co najlepiej byłoby na niej zamieścić, na co zwracają uwagę potencjalni pacjenci i jak podnieść Państwa wiarygodność i zadecydujecie, które informacje chcecie na stronie zamieścić. Jeśli strona nie będzie pozyskiwać odpowiedniej liczby pacjentów będziemy ją zmieniać, aż osiągniemy zadowalające efekty.

Dbamy o Nasz i Twój wizerunek.

Czasem się zdarza, że wizyta się przeciąga, pacjenci się niecierpliwią. W takich sytuacjach oferujemy im wodę, herbatę lub kawę z ekspresu. Dodatkowo sympatyczna Pani rejestratorka zajmie ich rozmową, aby czas oczekiwania milej im upłynął.


Przychodnia, w której pacjent czuje się jak w domu, a lekarz przyjmuje z przyjemnością.

Stawiamy na dobrych lekarzy.

Stawiamy na lekarzy, którzy są profesjonalistami, mają wiedzę i umiejętności oraz dobre podejście do pacjenta. Poziom wiedzy lekarza jest tak samo ważny jak poziom kultury osobistej, w szczególności przy przyjmowaniu pacjentów prywatnie. Wśród lekarzy, jak w każdej dziedzinie, niestety zdarzają się osoby mało przyjazne pacjentowi, z których pacjenci nie są zadowoleni mimo trafnej diagnozy. I już kolejny raz do takiego lekarza pacjent nie wróci, co gorsza nie poleci go dalej.

Brakuje Państwu doświadczenia w pracy w przychodni?

Nawet jeśli nie przyjmowali Państwo nigdy wcześniej i brak Państwu w tej dziedzinie doświadczenia, pomożemy zacząć. Jeśli już przyjmowali Państwo lub przyjmuje to przekona się, że dokładamy wszelkich starań, aby byli zadowoleni z współpracy.

Jeśli chcieliby Państwo rozpocząć współpracę, to proszę o telefon odpowiem na Państwa pytania.

Sebastian Sergiel
tel: 725 275 359


Opinie lekarzy współpracujących z Centrum Medycznym La Vida

Przyjmuję w Centrum Medycznym La Vida od niedawna, ale jestem bardzo zadowolona z współpracy. Jest to pierwsze miejsce w Łodzi, w którym wykonuję specjalistyczne badania genetyczne płodu oraz przyjmuję pacjentki. Przez pierwszy miesiąc miałam mało pacjentek, ale teraz, po kolejnych miesiącach współpracy, mój grafik z tygodnia na tydzień się zapełnia.

lek. Marta Czaj Specjalista Ginekolog

Ofertę pracy znalazłem w Internecie. Po miłej i konkretnej rozmowie z szefową zostałem zatrudniony. I nie żałuję! Przychodnia profesjonalnie zorganizowana i prowadzona. Posiada wszystko co potrzeba do spokojnej pracy. Mimo, iż pozyskanie prywatnych pacjentów urologicznych jest dość trudne, to im to sprawnie wychodzi i systematycznie ich przybywa.

lek. Marcin Cichocki Specjalista Urolog

Centrum Medyczne La Vida to niezwykle dynamicznie rozwijająca się placówka. Doskonale odpowiada na potrzeby rynku prywatnych usług medycznych. Dzięki dobrej reklamie placówki z moich usług korzystają pacjenci z całej Polski. Właścicielka jest lekarzem. Dba o to, aby zespół pracował w miłej atmosferze. Większość lekarzy udzielających tu świadczeń medycznych, pracuje tu od powstania placówki.

Jakub Artur Bald Specjalista Psychiatra

Centrum Medyczne La Vida to przyjazne i sprzyjające rozwojowi miejsce pracy. W pełni wyposażone gabinety i sprzęt medyczny wysokiej klasy sprawia,że pracuje się komfortowo.
Od lipca zeszłego roku systematycznie wzrastała liczba pacjentów i od października przyjmuję dwa razy w tygodniu.
Zdecydowanie polecam za przyjazną atmosferę oraz profesjonalne podejście zarówno do pacjentów,jak i współpracujących lekarzy.

Joanna Januszkiewicz Specjalista Radiolog

bald

Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z CM La Vida. Elastyczność i wsparcie właścicielki pozwoliły mi na rozszerzenie i dalszy rozwój mojej działalności prywatnej. Leczę bardzo silny ból przewlekły, dlatego bardzo cenię sobie prywatność, indywidualne podejście i serdeczną atmosferę. Wszystkie te warunki są spełniane zarówno w odniesieniu do pacjentów jak i lekarzy. Polecam współpracę z CM La Vida lekarzom, którzy dopiero zaczynają swoją medyczną przygodę jaki i tym, którzy w zawodzie przepracowali już wiele lat.

lek. Anna Kociszewska – Bald Specjalista Anestezjolog Poradnia Leczenia Bólu


Nie ważne czy jesteś doświadczonym lekarzem czy dopiero zaczynasz przyjmować pacjentów w przychodni, czy przyjmujesz gdzieś indziej, czy to będzie Twoje jedyne miejsce przyjmowania, czy kursujesz od jednego miejsca do drugiego, nie zawiedziesz się.

Nasza oferta nie jest ograniczona czasowo.

Ograniczaniem jest tylko dostępność gabinetów i urządzeń w czasie kiedy chcieliby Państwo przyjmować.

Zadzwoń, umów się na spotkanie.

Chętnie pokażę Państwu naszą placówkę,
oraz umówię spotkanie z właścicielką przychodni.

Z poważaniem:
Sebastian Sergiel
tel: 725 275 359

P.S.: Przyjdź do nas „na próbę”. Nie obiecujemy od razu złotych gór, ale już w przeciągu pierwszego miesiąca przekonasz się, że warto z nami współpracować.