Praca dla lekarza w Łodzi

Jeśli to czytasz to znaczy, wpadła Ci w ręce nasza wizytówka i szukasz nowego miejsca do przyjmowania pacjentów, jesteś w dobrym miejscu. Czytaj dalej...

Pomagamy lekarzom zdobyć nowych pacjentów, nawet jeśli nie mają doświadczenia lub mają mało pacjentów w innych przychodniach.

Stawiamy na dobrych lekarzy i dobry personel medyczny.

Jestem lekarzem, moim marzeniem było posiadanie własnej przychodni,która zatrudniać będzie wysokiej klasy specjalistów. Nie jest jednak łatwo znaleźć odpowiednie i chętne do współpracy osoby. Wiele z nich nie spełnia moich oczekiwań lub boi się zmian.

Jeden z lekarzy u mnie przyjmujących pracował „na akord” w jednej z łódzkich przychodni. Miał zarezerwowany czas, przyjmował w określonych godzinach i miał płacone od pacjenta, który umówił się tego dnia na wizytę. Rano dostawał informację ilu ma pacjentów. Najczęściej zapisany był jeden lub dwóch i po wizytach lekarz wychodził do domu. Wielokrotnie zdarzyło się, że jak dojechał do domu dostawał telefon z poradni, że właśnie umówił się ktoś jeszcze i musi za 30min być z powrotem. Tracił nerwy i czas, który mógłby poświęcić rodzinie. Próbował uzgadniać, aby po wyjściu z poradni już nie umawiali mu pacjentów, ale taka była umowa: miał określony czas zarezerwowany na przychodnię i nikogo nie obchodziło, że już wyszedł i musi wracać. Czuł się sfrustrowany, jak mały nic nieznaczący trybik w wielkiej maszynie, w szczególności, że większości pacjentów było obojętne czy przyjdą do niego czy do innego lekarza. Chciał coś zmienić, ale obawiał się czy zmiana wyjdzie na dobre jemu i jego pacjentom, miał bowiem mimo wszystko kilkoro stałych pacjentów.

Przychodnia go nie promowała – promowała siebie - interesował „Ją” tylko Jego tytuł lekarski. Od dłuższego czasu nie podobało mu się to, ale... nie wiedział czy gdzieś indziej będzie lepiej.

Pełen obaw przyjął moją ofertę. Początki nie były spektakularne, ale po krótkim czasie kalendarz jego wizyt zaczął się zapełniać. Duży wpływ na to miała promocja, reklama i indywidualne podejście do jego cech. Elastyczny sposób rejestracji sprawił natomiast, że nie traci już cennego czasu bowiem, jak wyjdzie z przychodni, to go nie ma i już.

W naszej ostatniej rozmowie przyznał, że jest zadowolony ze zmiany.

Piszę do Pana ponieważ chcemy powiększyć nasz zespół. Jeśli Pan lub Pana koledzy i koleżanki po fachu szukają miejsca, gdzie w przyjaznej atmosferze można przyjmować pacjentów, to proszę czytać dalej.

Otrzymasz Jasne Warunki Współpracy.

Strona poświęcona Panu i Pana specjalizacji.

Stworzymy stronę, którą będziemy reklamować, aby skierować do Pana nowych pacjentów. Poprosimy Pana o informacje, dzięki którym pacjenci, którzy będą szukać lekarza w Pana specjalizacji, przyjdą właśnie do Pana. Oprócz tego na stronie będzie...

Grafik wizyt oraz możliwość zapisania się przez Internet.

Na stronie będzie czytelny grafik, w jakie dni i w jakich godzinach Pan przyjmuje w Centrum Medycznym La Vida i jaki jest czas przewidziany dla jednego pacjenta. Będzie to sztywny grafik, ten sam dzień i godziny, ale mimo tego...

Dopasowujemy się do zmiany grafiku i działamy elastycznie.

Jeśli będzie Pan chciał przyjmować jednorazowo w innym terminie (np. z powodu dyżuru pasuje Panu przyjąć pacjentów w inny dzień lub planuje Pan wyjazd, to jeśli tylko będzie wolny gabinet to nie będzie problemu). Także jeśli zadzwoni pacjent, który będzie wymagał pilnej konsultacji, a Pan będzie dopiero w następnym tygodniu to zanim mu odmówimy to zadzwonimy i dowiemy się czy na pewno nie da Pan rady go przyjąć. Każdy taki pacjent to często pacjent na lata, dlatego staramy się podejść elastycznie.

Dbamy, aby pacjent nie zapomniał o wyznaczonym terminie wizyty.

Pacjenci, którzy zapiszą się u Nas na wizytę otrzymują przypomnienie o wizycie przez e-mail oraz, jeden dzień przed wizytą, SMS-em. W razie wątpliwości czy jakiś pacjent dotrze na wizytę wykonujemy do niego telefon w celu potwierdzenia wizyty.

Staramy się, aby nie było „okienek” podczas przyjmowania pacjentów.

Z doświadczenia wiemy, że mimo przypomnień i nawet po potwierdzeniu wizyty kilku pacjentów nie przychodzi. Dlatego nasze rejestratorki zapisują jednego, dwóch pacjentów więcej w zależności od naszych ustaleń, aby Pan, nawet jeśli ktoś nie przyjdzie, w czasie, w którym przyjmuje nie miał okienek i poczucia straty czasu w oczekiwaniu na kolejnego pacjenta.

Wiesz ilu będzie pacjentów następnego dnia.

W przeddzień Pana pracy napiszemy SMS'a ilu jest zapisanych pacjentów i, na którą godzinę jest pierwszy pacjent. Jeśli zdarzyłoby się, że nie otrzyma Pan od nas takiej informacji (jesteśmy tylko ludźmi) to można sprawdzić w Internecie ile jest osób i, o której będzie pierwszy pacjent.

Długość wizyt dopasowywana dynamicznie.

Jeśli na początku umówimy się na wizyty po 30min, ale okaże się, że wystarczy wizyta 20- minutowa, to możemy w każdej chwili to zmienić i dostosować długość wizyty do Pana potrzeb. Również w sytuacji, jeśli ma Pan dwie usługi o różnej długości (np. wizyta i USG genetyczne, które wymaga dłuższego czasu) to dopasujemy tak grafik, aby wizyta trwała odpowiednio długo. Działamy dynamicznie z korzyścią dla wszystkich stron.

Pozyskujemy Nowych Pacjentów

Reklama jako źródło pacjentów.

Reklamę tworzymy dynamicznie, wielokierunkowo i cały czas nad nią pracujemy. Dbamy zarówno o to, abyśmy zdobywali nowych pacjentów jak również, aby wracali do nas pacjenci, którzy już odwiedzili naszą Przychodnię.

Stosujemy dużo źródeł reklamy, od ulotek przez plakaty i banery reklamowe oraz reklamę w Internecie. Ty się znasz na leczeniu pacjentow, my na tym jak ich do Ciebie sprowadzić.

Dynamiczna reklama ukierunkowana na pacjenta.

Przekonaliśmy się, że najlepszą reklamą jest Internet, dlatego skupiamy się na tym źródle. Stosujemy zarówno reklamę stałą, jak i eventową. Korzystamy z wielu źródeł i sprawdzamy, które będzie najlepsze w Pana przypadku.

Piszemy artykuły tematyczne.

Stale powiększamy bazę artykułów poświęconych tematom medycznym na naszej stronie. Artykuły to świetny sposób pozyskiwania pacjentów. Jeśli zgodzi się Pan je przeczytać i poprawić to możemy podpisać je jako napisane przez Pana co wpływa na ilość pacjentów.

Strona specjalnie dla Ciebie.

Nasz specjalista od reklamy uzgodni z Panem zawartość strony www dotyczącej Pana osoby i specjalizacji. Powie, co najlepiej byłoby na niej zamieścić, na co zwracają uwagę potencjalni pacjenci i jak podnieść Pana wiarygodność. Pan zadecyduje, które informacje chce na stronie zamieścić. Jeśli strona nie będzie pozyskiwać odpowiedniej liczby pacjentów będziemy ją zmieniać, aż osiągniemy zadowalające efekty.

Zachęcamy pacjentów promocjami.

Możemy stworzyć stałe lub czasowe promocje, które będziemy intensywnie reklamować. Na przykład dla naszych pacjentów proponujemy badania krwi i moczu w promocyjnych cenach. Jeśli będzie Pan miał propozycje promocji to chętnie je uwzględnimy.

Dbamy o Nasz i Twój wizerunek.

Czasem się zdarza, że wizyta się przeciąga, pacjenci się niecierpliwią. W takich sytuacjach oferujemy im wodę, herbatę lub kawę z ekspresu. Dodatkowo sympatyczna Pani rejestratorka zajmie ich rozmową, aby czas oczekiwania milej im upłynął.

Dobrze Wyposażone Gabinety

Do dyspozycji lekarzy są gabinety wyposażone w meble, wysokiej klasy urządzenia oraz sprzęt medyczny.

Zależy nam, aby lekarz wykonujący badanie na urządzeniach oraz ponoszący odpowiedzialność za wyniki miał możliwie najlepszy sprzęt.

Dlatego zakupiliśmy dwa urządzenia do USG.

  • Voluson S6
  • Vivid S5

oraz cztery głowice do wykonywania badań USG (liniowa, convex, endowaginalna oraz sektorowa - kardiologiczna). Mamy także dostępną głowicę do badań płodu 3d/4d. Oba urządzenia mają różne przeznaczenie i są do dyspozycji lekarzy podczas badań. Posiadamy także EKG, Holter EKG oraz fotel ginekologiczny, ssak medyczny i wiele innych.

Korzystamy ze sprzętu jednorazowego.

Zapewniamy jednorazowy sprzęt, który jest niezbędny do przyjmowania przez lekarza w każdej specjalizacji. Jeśli jeszcze nie mamy u nas w przychodni sprzętu, który Pan potrzebuje, to go zakupimy i zadbamy, aby przy każdej wizycie była jego odpowiednia ilość.

Przychodnia, w której pacjent czuje się jak w domu, a lekarz przyjmuje z przyjemnością.

Stawiamy na dobrych lekarzy.

Stawiamy na lekarzy, którzy są profesjonalistami, mają wiedzę i umiejętności oraz dobre podejście do pacjenta. Poziom wiedzy lekarza jest tak samo ważny jak poziom kultury osobistej, w szczególności przy przyjmowaniu pacjentów prywatnie. Wśród lekarzy, jak w każdej dziedzinie, niestety zdarzają się osoby mało przyjazne pacjentowi, z których pacjenci nie są zadowoleni mimo trafnej diagnozy. I już kolejny raz do takiego lekarza pacjent nie wróci, co gorsza nie poleci go dalej.

Brakuje Panu doświadczenia w pracy w przychodni?

Nawet jeśli nie przyjmował Pan nigdy wcześniej i brak Panu w tej dziedzinie doświadczenia, pomożemy Panu zacząć. Jeśli już przyjmował Pan lub przyjmuje to przekona się, że dokładamy wszelkich starań, aby był Pan zadowolony z współpracy.

Jeśli pacjent będzie zadowolony, to wróci. Jeśli będzie potrzebował pomocy lekarza innej specjalizacji, to także przyjdzie do innego lekarza w tej samej placówce. Jeśli lekarz jest zadowolony z współpracy to poleci nas swoim znajomym i nasz zespół się powiększy. Dlatego zapraszamy do współpracy lekarzy z wiedzą, umiejętnościami oraz dobrym podejściem do pacjenta.

Jeśli chciałby Pan rozpocząć współpracę, to proszę o telefon, umówię spotkanie z właścicielką Przychodni.

tel: 791-101-106 Judyta Lasecka

Opinie lekarzy współpracujących z Centrum Medycznym La Vida

  • Name

    Przyjmuję w Centrum Medycznym La Vida od niedawna, ale jestem bardzo zadowolona z współpracy. Jest to pierwsze miejsce w Łodzi, w którym wykonuję specjalistyczne badania genetyczne płodu oraz przyjmuję pacjentki. Przez pierwszy miesiąc miałam mało pacjentek, ale teraz, po kolejnych miesiącach współpracy, mój grafik z tygodnia na tydzień się zapełnia.

    lek. Marta Czaj ginekolog
  • Name

    Ofertę pracy znalazłem w Internecie. Po miłej i konkretnej rozmowie z szefową zostałem zatrudniony. I nie żałuję! Przychodnia profesjonalnie zorganizowana i prowadzona. Posiada wszystko co potrzeba do spokojnej pracy. Mimo, iż pozyskanie prywatnych pacjentów urologicznych jest dość trudne, to im to sprawnie wychodzi i systematycznie ich przybywa.

    lek. Marcin Cichocki urolog
  • Name

    Współpracuję z CM La Vida od początku działalności placówki i z przyjemnością patrzę na jej rozwój i rozszerzanie zakresu działalności. W swojej specjalności mam możliwość, dzięki pełnemu wsparciu właścicieli, systematycznego zwiększania proponowanych usług, do poziomu w pełni pokrywającego możliwości nowoczesnej poradni ortopedycznej. Wszelkie problemy, które spotykam w trakcie pracy, są rozwiązywane bezzwłocznie i z korzyścią zarówno dla mnie, jak i dla pacjentów, co na tle innych placówek jest raczej praktyką wyjątkową. La Vida jest zdecydowanie godna polecenia współpracy.

    dr n. med. Marcin Milczarek ortopeda

Nie ważne czy jesteś doświadczonym lekarzem czy dopiero zaczynasz przyjmować pacjentów w przychodni, czy przyjmujesz gdzieś indziej, czy to będzie Twoje jedyne miejsce przyjmowania, czy kursujesz od jednego miejsca do drugiego, nie zawiedziesz się.

Proponujemy współpracę na elastycznych zasadach, dostosowanych do Twoich potrzeb i naszych możliwości.

Do dyspozycji mamy dwa urządzenia do USG, 4 głowice i inny sprzęt.

Nasze wymagania już poznałeś:

  • wiedza i doświadczenie medyczne niezbędne do rzetelnego przyjmowania pacjentów,
  • wysoka kultura osobista charakteryzująca osobę na poziomie.

Oferujemy:

  • Dobrze wyposażone gabinety,
  • Jasne warunki wynagrodzenia i współpracy,
  • Pozyskanie dla Ciebie pacjentów.

Dodatkowo dbamy, aby otrzymywał Pan dobre opinie.

Jeśli ma Pan swój profil na znanym lekarzu to przygotujemy dla Pana papierową wizytówkę, aby zadowoleni pacjenci, którzy byli na wizycie wystawili Panu pozytywną opinię.

Jeśli nie ma Pan swojego profilu na znanym lekarzu bądź innym portalu z opiniami o lekarzach, to na stworzonej dla Pana stronie będzie możliwość zostawienia komentarzy. Dbamy o to, aby pojawiało się ich jak najwięcej.

Nasza oferta nie jest ograniczona czasowo.

Ograniczaniem jest tylko dostępność gabinetów i urządzeń w czasie kiedy chciałby Pan przyjmować.

Zadzwoń, umów się na spotkanie.

Chętnie pokażę Panu nasze gabinety,
oraz umówię spotkanie z właścicielką przychodni,

aby mógł Pan zadecydować kiedy zacząć z nami współpracę.

Z poważaniem:

Judyta Lasecka

 

Kierownik Centrum Medycznego La Vida.

Tel: 791-101-106

P.S.: Przyjdź do nas „na próbę”. Nie obiecujemy od razu złotych gór, ale już w przeciągu pierwszego miesiąca przekonasz się, że warto z nami współpracować.

La Vida

ul. Retkińska 104a lok. 3
NIP: 727-272-14-44
REGON: 36568119300014

Rejestracja:
email: rejestracja@lavidalodz.pl
tel: 791-101-106
Biuro:
email: biuro@lavidalodz.pl